از باغ و ویلاتون چطور محافظت کنید

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

سیستم حفاظتی و امنیتی دزدگیر باغ و ویلا(نصب دزدگیر،اعلام حریق،اطفا حریق،دوربین مداربسته) با توجه به بزرگ بودن مکان و خالی بودن آن و احتمال زیاد سرقت و دزدی برای صاحبان باغ و ویلا امری مهم و ضروری است. امروزه به جای نگهداری از چندین سگ نگهبان در باغ و احتمال حمله آن ها به صاحبان باغ و ویلا و هزینه سرایدارد، دزدگیر باغ و ویلا امری ضروری و مهم برای باغ دارها جهت حفظ امنیت باغ ویلا از ورود افراد متفرقه می باشد و درصورت استفاده از این دزدگیر های باغ و ویلا امنیت آن بالا رفته و صاحبان باغ با خیال راحت ویلای خود را ترک کرده و در تعطیلات و اوقات فراغت با خیال راحت از ویلا یا باغ خود استفاده می کنند.

 

تردد حیوانات، پرندگان و افراد متفرقه یکی از مشکلات باغ ها در ویلاها می باشد که استفاده از دزدگیر اماکن با سنسورهای چشمی و خطی جهت تشخیص ورود اشخاص و حیوانات امری مهم و ضروری است.دزدگیر پارادوکس یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای این سیستم و مدیریت و کنترل ورود اشخاص ناشناس به باغ و ویلا می باشد.

برای انتخاب دزدگیر مناسب باغ و ویلا با توجه به استفاده آن در داخل ساختمان باغ یا بیرون باغ دزدگیر باغ  و ویلا مناسب باید انتخاب شود.و همچنین در صورت بزرگ بودن باغ باید از سنسورهای چشمی قوی جهت تشخصی شی از فاصله دورتر استفاده شود.

دزدگیر پارادوکس، دوربین مداربسته بوش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.