بهترین برند دزدگیر اماکن

۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دزدگیر پارادوکس ساخت محصول شرکت پارادوکس یکی از بهترین محصولات محافظتی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع زیاد قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد.شرکت فنی مهندسی آموت نمایندگی دزدگیر پارادوکس می باشد و خدمات تخصصی در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

سیستم اعلام سرقت اماکن هوشمند یا دزدگیر به عنوان یکی از فاکتور های مهم سیستم امنیت ساختمان مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، مراکز اداری،سازمان ها و.... جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت از ساکنین استفاده می شود.سیستم اعلام سرقت وسیله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حریم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی این عمل غیرقانونی را به فرد اعلام می کند.دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای یک ساختار مشترک می باشند.

اکثر سیستم های اعلام سرقت دارای یک خط تحریک بسته ، که محل وصل حسگرهای بسته می باشد،ودارای کنترل از راه دور(ریموت کنترل ) جهت روشن و خاموش کردن دستگاه هستند. همچنین مدارهای سیستم اعلام سرقت شامل مدار فرستنده-گیرنده ، مدار شارژ باتری اضطراری و مدار آژیر میباشد و در نهایت دزدگیرهای پارادوکس ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند

پیشرفته ترین دزدگیر منزل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.